Reiau acest articol din noiembrie 2012, deoarece ne-am înscris pe ultima turnantă a pregătirii pentru examenul naţional de bacalaureat, sesiunea iunie-iulie 2013. Reamintesc tuturor celor interesaţi că în luna martie se vor susţine probele de simulare a examenului la nivel judeţean (25 martie în judeţul Bihor pentru disciplina Limba şi literatura română), iar în aprilie la nivelul fiecărei instituţii de învăţământ. Ceea ce am declarat în studioul televiziunii Digi24 este, în continuare, valabil.

Marţi seara am fost prezentă în studioul postului de televiziune DIGI 24 din Oradea. Cu acest prilej, am răspuns în direct la câteva întrebări ce mi-au fost adresate în timpul Jurnalului de la ora 18.30. Dialogul purtat a vizat una din cele mai importante probleme ale învăţământului actual: examenul de bacalaureat, în perspectiva desfăşurării sesiunii din iunie-iulie 2013. Oricare ar fi chestiunile de pe agenda socială actuală, pentru unii dintre noi anumite lucruri şi preocupări rămân constante, pentru că avem bunul obicei de a privi totul în perspectivă şi de a oferi modele valoroase, demne de urmat. Din punctul meu de vedere, educaţia este cel mai important domeniu al vieţii, iar interesul acordat trebuie să fie pe măsură.

Emisiunea poate fi urmărită la link-ul http://www.digi24.ro/oradea/video#61070. Dacă nu se deschide direct player-ul, selectaţi din arhivă Jurnalul orei 18:30 27 noiembrie 2012.

