Am adăugat la pagina Despre rândurile următoare. Le reiau aici pentru o mai bună vizibilitate:

1. Opiniile despre conţinutul articolelor sunt binevenite, cu condiţia să nu conţină atacuri la adresa autoarei sau a celorlalţi parteneri de dialog. Persoanele care aduc, sub protecţia anonimatului, acuzaţii nefondate şi afirmaţii neconforme cu realitatea, trebuie să ştie că acestea fac parte din vechi şi cunoscute tehnici de compromitere a unei persoane publice. Prin urmare, sunt întru totul îndreptăţită să apelez la moderare.

2. Comentatorii sunt rugaţi să-şi asume o identitate verosimilă. În caz contrar, filtrele platformei wordpress le vor elimina intervenţiile în spam şi s-ar putea să nici nu le văd.

3. Nu în ultimul rând, pentru o comunicare onestă este important să se respecte subiectul articolului.

Ar mai fi de notat că am gândit acest spaţiu mai ales ca pe o modalitate rapidă de a transmite informaţii, idei, reflecţii, îndeosebi pe teme care provoacă o adevărată dezbatere intelectuală. În această perioadă, însă, am un program extrem de acaparant, cu proiecte editoriale şi educaţionale (inclusiv la nivel internaţional), care mă împiedică să mă implic în acel tip de comunicare specific mediului virtual. De aceea consider că precizările formulate mai sus – ce încurajează, de altfel, nişte atitudini de bun simţ – vin în sprijinul cititorilor ce doresc un schimb de idei dincolo de tema textului publicat.  Vă mulţumesc pentru înţelegere.

