Mihai EminescuCumpăna dintre zilele de 15 şi 16 ianuarie a sosit cu o surpriză care m-a emoţionat până la firicelele de lacrimi din colţul ochilor uşor obosiţi după câteva evenimente epuizante, dar pline de succes şi bucurii. Echipa de proiect a şcolii noastre a primit din partea colegei Rüyam, din echipa de proiect a şcolii din Ankara, Turcia, această imagine, simbolic omagiu adus poetului nostru naţional şi extraordinar gest de prietenie. Nu cu multe zile în urmă repetam în gând, cu o undă de tristeţe, cuvintele lui Andrei Şerban culese dintr-un interviu al marelui regizor şi om al scenei mondiale: ,,Caut ceva ce nu voi găsi niciodată”. Şi eram convinsă că-mi vin mai bine decât propriile mănuşi. Acum, privind semnul acesta venit de departe, mă întreb cine sunt eu să-mi aplic concluzii definitive şi să-mi asum doar prima jumătate a paharului. Poate că e plină, de fapt, şi cealaltă, şi am găsit în ea un dar nepreţuit, care transgresează graniţele, mentalităţile, convingerile, credinţele. Valoarea supremă, adevărata umanitate.

Au mai rămas 64 de zile până la întâlnirea de proiect de la Oradea. Şi mai puţin de 6 luni până la cea din Ankara…

See you soon in March in Oradea! See you soon in June in Ankara!…

