maurissAceste rânduri sunt pentru Raluca, o tânără pentru care expresia ,,Trăieşte clipa!” a devenit o crudă realitate. Nu o cunosc pe Raluca, iar povestea vieţii ei abia astăzi am aflat-o. Am citit pe site-ul său personal o istorie tulburătoare despre felul cum, în fiecare zi, tânăra de numai 34 de ani duce o luptă pentru viaţă.

Sunt Raluca și atunci când eram mică voiam să mă fac polițistă. Îmi doream sa fiu ca în filmele cu Jackie Chan, să mă bat cu oamenii răi.

Apoi am crescut și dintr-o studentă care traducea studii de piață ca sa aiba un ban de buzunar am ajuns, după ani de muncă și multă pasiune investită, să ocup o funcție de conducere într-o companie de marketing. Deodata, nu mai luptam doar pentru mine, luptam pentru o intreaga echipa si asta in plina criza economica.

Mă aștepta însă, fără știu, o altă bătălie. Nu cu criza economică, ci cu o boală necruțătoare – cancerul mamar. După operații, medici, chimioterapie și medicamente, războiul părea câștigat. Primisem a doua șansă.

În ciuda suferinţei necruţătoare, Raluca nu se lamentează, ci îşi păstrează tonusul şi speranţa în clipele viitoare, pe care le doreşte trăite alături de bărbatul iubit şi motănaşul Mauriss.

Boala mea a ajuns acum in ultimul stadiu, am multiple metastaze si doua recidive, dintre care ultima este inoperabila in Romania.

Cu toata bunavointa medicilor, in Romania nu mai exista multe optiuni de terapie. Dupa tratamente facute si opiniile medicale din Romania, Austria, Turcia si Franta, cu multe ture de citostatice si radioterapie, acum am gasit o noua speranta in China. De data asta nu la medicina traditionala chineza, ci la un spital specializat in cancer. Vazand “minunile” facute acolo mi-am recapatat, din nou, speranta.

Insa, pentru a beneficia de aceste terapii este nevoie de o suma uriasa, (aproximativ 100.000 USD intr-un an), pe care eu nu o pot sustine, chiar cu tot ajutorul primit pana acum.

Aceasta este lupta mea de 4 ani. Nu este o lupta cu oameni rai si Jackie Chan, cum visam atunci cand eram copil. E o lupta care ma face un om mai bun. O lupta in care sper sa inving.

O putem ajuta pe Raluca. E o adevărată luptătoare. Povestea ei ar putea fi, într-o altă viaţă, povestea noastră. În asemenea clipe, solidaritatea umană e mai preţioasă decât orice avere şi poate face incredibile miracole. Ajutorul nostru, oricât de mic, contează şi se află doar la un SMS distanţă.

Puteti trimite SMS la 8832 si prin care donati 2 euro/SMS.

Cei care doresc sa faca donatii (pot fi si persoane juridice care pot si doresc sa faca sponsorizari din impozitul pe profit) o pot face si in conturile:

RO85INGB0000999900046911 – RON, titular Raluca Tonciu

RO56INGB0000999901632122 – Euro, titular Raluca Tonciu

RO96INGB0000999902656498 – USD, titular Raluca Tonciu, deschise la ING Bank – Sucursala Mosilor (COD SWIFT INGBROBU)

sau facand o donatie in contul PayPal al sotul meu, Bogdan Pietroiu (bpietroiu@gmail.com)

Pentru întreaga poveste, intraţi pe site-ul Raluca luptă!.

 

