13 octombrie nu este, iată, o zi obişnuită. Cel puţin pentru mine. E marţi, e 13, ne pregătim pentru răsăritul lunii noi. Nu sunt superstiţioasă, dar nu pot să nu-mi amintesc cu un soi de bucurie juvenilă de dorinţa pe care mi-am pus-o anul trecut la Roma, la începutul lui iunie, când aruncam bănuţul în Fontana di Trevi. Tocmai astăzi, dorinţa, deloc mărturisită până în acest moment, ca să nu se spulbere cumva mirajul împlinirii ei (doar v-am spus că nu sunt superstiţioasă🙂 ), a devenit realitate. A ieşit de sub tipar, cu acel parfum inconfundabil al lucrului temeinic făcut, şi s-a plimbat puţin prin parcuri, prin natura toamnei, pe străzile noii lumi care sper că-i va descoperi noutatea. Drumul ei continuă. De astăzi o puteţi găsi pe site-ul Editurii Ratio et Revelatio, pe pagina ei specială. Şi, în curând, pe rafturile librăriilor…

Ştiu, mama mi-a spus adesea, în meteorica ei trecere prin această lume, să am grijă ce-mi doresc, pentru că s-ar putea să mi se îndeplinească. Oricum, nu exagerez eu cu dorinţele… Le actualizez mereu doar pe acelea, puţine, care merită cu adevărat.

http://ratioetrevelatio.com/ro/academica/72-maria-hulber-memorialistica-deteniilor-postbelice-romaneti.html

Cartea

DSC_1168

DSC_1170